معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به حضوری شدن آموزش دانشجویان دانشگاه از ابتدای سال ۱۴۰۱ گفت: معاونین آموزشی دانشکدهها و مراکز با معاونت آموزشی و دانشجویی فرهنگی، در اجرای برنامههای این حوزه مشارکت داشته باشند.
دکتر محمد مهدی صدوقی برحضوری شدن آموزش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: عدم تعامل سازنده اساتید و دانشجویان یکی از چالش های جدی آموزش مجازی است که بدون تردید جهت تداوم آموزش ها در قالب مجازی ضروری است چالش های آموزش مجازی شناسایی و راهکارهای لازم تدارک دیده شود.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه اظهار کرد: معاونین آموزشی دانشکده ها و مراکز با معاونت آموزشی و دانشجویی فرهنگی، در اجرای برنامه های این حوزه مشارکت داشته باشند.
وی افزود: تدوین برنامه نظام حمایتی(Student Support System ) با هدف بررسی و کمک به رفع مشکلات آموزشی، فردی، خانوادگی و اجتماعی دانشجویان از اهم اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای حضوری شدن آموزش است.
در ادامه دکتر سمیه اسماعیلی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به اقدامات انجام شده جهت فراهم نمودن زیر ساخت های ضروری حضور دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات تاسیسات خوابگاه ها، آموزش پرسنل و فراهم نمودن سایر شرایط بهداشتی حضور دانشجویان از اهم اقدامات صورت گرفته در این خصوص است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بررسی مشکلات دستیاران در مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی دانشگاه از دیگر موارد مورد تاکید معاون آموزشی دانشگاه بود؛ نقش اساتید مشاور در حل مشکلات دستیاران و دانشجویان از موارد مهمی است که برنامه ریزی های لازم در خصوص آن صورت گرفته است.
در ادامه پیشنهادات و دستور جلسات شورای آموزشی مورد بحث و بررسی و تصوریب اعضای شورا قرار گرفت؛ موافقت با آموزش حضوری دانشجویان بین الملل از ابتدای سال ۱۴۰۱، بهره برداری سامانه هم آوا و ضروری بودن شرکت و موفقیت در دوره های آموزش جهت کارشناسان سامانه هم آوا در کلیه دانشکده ها از جمله مصوبات شورای آموزشی بود.