ویکتوریا بکهام در سال ۲۰۰۸ شرکت مد خود Victoria Beckham Beauty را با مجموعه کوچکی از لباس راه اندازی کرد که به سرعت به تولید گسترده ای رسید که شامل کیف های دستی، کت، کفش و لوازم جانبی می شود.
اما حالا این برند با آینده نامشخصی روبروست. در گزارشی آمده است: «کل درآمد گروه هلدینگ ویکتوریا بکهام به دلیل تأثیرات همهگیری جهانی با ۶ درصد کاهش به ۴۴ میلیون دلار رسید. به لطف کارآمدی هزینه در سراسر کسبوکار و تنظیم مجدد مدل کسبوکار برای پایدار کردن آن، این گروه به سرعت به اثرات همهگیری واکنش نشان داد و نقدینگی و مخارج خود را کنترل کرد که منجر به کاهش قابل توجه زیان عملیاتی آن تا ۵۷ درصد شد.